Veel gestelde vragen

Staat je vraag en antwoord er niet bij? Neem dan contact op met ons via het contactformulier.

Wanneer begint de verkoop van toegangskaarten?

De verkoop start tijdens de laatste weken van het schooljaar.

COVID-19

Voor de actuele maatregelen, geldend vanuit de overheid, verwijzen wij u graag naar de website van het RIVM en naar de laatste informatie op onze internet. Woutje Brugge kan ten alle tijden wijzigingen aanbrengen aan de activiteiten of activiteiten annuleren wanneer deze niet binnen de actuele maatregelen passen. Ook hiervoor dient u de website in de gaten te houden.

Ik wil graag als ouder mee doen aan een activiteit

Bij enkele activiteiten kan dit, zie hiervoor de omschrijving van de activiteit. Let op, in sommige gevallen dien je dan ook toegangskaartje te kopen. Geef hierbij je eigen naam op.

Ik ben de email met toegangskaarten kwijt.

Geen probleem, je kunt je bestelling en toegangskaarten opvragen via de Woutje Brugge internetsite. Ga in het menu naar Shop en vervolgens naar Mijn gegevens. Login met je account en klik op de bestelling.

Kan ik ook voor iemand anders een bestelling doen?

Ja, je kunt ook voor iemand anders een bestelling uitvoeren. Let op, hiervoor dien je wel een uniek emailadres te gebruiken. Op dit emailadres ontvangt de aanvrager de bevestiging.

Waarom verwijzen jullie naar groepen in plaats van leeftijden?

We verwijzen naar groepen van het afgelopen schooljaar. Op deze manier is het niet mogelijk dat sommigen uit een groep wel deelnemen en anderen niet.

Ben je iets kwijt geraakt tijdens de speelweek?

Gevonden voorwerpen worden verzameld in de sporthal en 2 weken bewaard.



Geen antwoord gevonden op je vraag?

We helpen je graag met alle vragen. Heb je een suggestie, of mis je iets op de internetsite?